Zvýšení návštěvnosti

Neodpovídá návštěvnost vašeho webu vašim představám? Efektivní PPC reklamou se můžete zviditelnit napříč internetem, na tematicky podobných stránkách nebo na současném fenoménu - Facebooku. Vybírat s námi můžete z kontextové, behaviorální či bannerové reklamy.

Proklik již od 0,60 Kč

Návštěvnost z našich a partnerských webů

Návštěvnost z našich a partnerských webů vám pomůže zejména ve dvou případech. S bannerovou reklamou budujete či posilujete značku a dostanete sebe či nový produkt do povědomí širší veřejnosti. Doporučíme vám relevantní stránky podle jejich úspěšnosti a zaměření. Umístěním kontextové reklamy na tematicky podobných webech totiž získáte zároveň i kvalitní zdroj již zacílených uživatelů. S využitím správných klíčových slov se pak vaše sdělení zobrazí i u článků o konkurenčních nebo souvisejících výrobcích či službách.

Bráníme se reklamní slepotě

Radi pro naše zákazníky zajistíme i netradiční reklamní formáty tam, kde je uživatelé nečekají, a proto je více vnímají.

Návštěvnost ze sociálních sítí

Pouze na současném fenoménu Facebooku můžete oslovit přes 3,5 milionu českých a 2 miliony slovenských uživatelů. Kromě klasické PPC reklamy vám doporučujeme využít jiné možnosti zvyšování návštěvnosti. Na váš web můžeme odkazovat z našich fanouškovských stránek. Návštěvnost uzpůsobíme podle vašeho přání opět na formu necílenou či cílenou podle tematiky stránek, popřípadě některých sociodemografických faktorů.

Proč zvyšovat návštěvnost vašeho webu?

1. Umisťováním reklam a odkazů na vaši webovou prezentaci získáte nové zákazníky.
2. Zvýšením návštěvnosti ovlivňujete zákazníka v jeho nákupním rozhodování.
3. Zvyšujete povědomí o vaší značce a produktech.
4. Cílením získáte relevantní zákazníky, kteří mají o vaši oblast podnikání zájem.
5. Ovlivníte vaši pozici ve výsledcích vyhledávání.
6. Kdykoliv můžete počet návštěvníků podle potřeb navýšit, snížit či službu zastavit.
7. Platíte za výkon - za skutečně dovedené uživatele. Rozpočet si určíte dopředu sami.
8. Statistiky vám pomohou odhalit problémy vaší marketingové strategie.

Dodáváme přes 160 000 000 prokliků ročně

Co budeme od vás potřebovat?

V zásadě nepotřebujeme vůbec nic, prokliky počítáme přes služby třetích stran, např.: goo.gl nebo bit.ly.

Co služba obsahuje?

1. Po konzultaci a seznámení s vaším produktem vám nabídneme adekvátní kombinaci všech dostupných možností ke zvýšení návštěvnosti vašeho webu.
2. Určíte si požadovaný objem prokliků na váš web za stanovený časový úsek. (V průběhu můžete kampaň dle potřeb upravovat.)
3. Pokud nemáte vlastní bannerové reklamy či reklamní texty, navrhneme vám je.
4. Pokud zatím nepoužíváte žádný měřící nástroj, můžeme vám jej implementovat a nastavit.

Rozdíl mezi prokliky a návštěvami

UPOZORNĚNÍ: Mezi prokliky (též kliknutí) a návštěvami je důležitý rozdíl. Prokliky v přehledech uvádí, kolikrát na vaše reklamy (nebo odkazy) návštěvníci klikli, zatímco sloupec Návštěvy (např.: v Google Analytics) uvádí počet jedinečných návštěv, které návštěvníci zahájili. POZOR: My prodáváme výhradně prokliky nikoliv návštěvy.

Více naše všeobecné podmínky